اجتماع زونی خواهران جمعیت اصلاح سال ۱۳۹۷

( الَّذِينَ يُبَلِّغُونَ رِسَالَاتِ اللَّهِ وَيَخْشَوْنَهُ وَلَا يَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلَّا اللَّهَ ۗ وَكَفَىٰ بِاللَّهِ حَسِيبًا ) الأحزاب (۳۹)
(همان) کسانی که پیامهای خدا را می رسانند و از او می ترسند و از هیچ کس جز او نمی ترسند، و خداوند برای حسابگری (اعمالشان) کافی است.

اجتماع سالانه بخش خواهران جمعیت اصلاح تحت عنوان #زنان_نیروی_تغییر_در_جامعه امروز ۱۷ اسد برگزار گردید. این برنامه همه ساله جهت شناخت، ایجاد و تقویت اخوت و محبت میان خواهران برگزار می شود.

برنامه رأس ساعت ۹ صبح با تلاوت آیات چندی از کلام الله الرحمن آغاز شده به تعقیب آن استاد محمد عاطف (رئیس شورای مرکزی جمعیت اصلاح) در مورد جایگاه زنان در تربیت نسل ها و ساختن قیادت ها سخنان پر محتواى خویش را ایراد فرموند سپس معرفی کوتاه از بخش خواهران جمعيت اصلاح و فعالیت های شان در سطح کشور توسط خواهر مسئول برای حضار گرامی تقدیم گردید.
در ادامه برنامه ورکشاپ تحت عنوان (زنان نیروی تغییر در جامعه ) که توسط خواهران مدنظر گرفته شده بود اجرا شد و جمع کثیری از خواهران در این ورکشاپ نظریات ارزشمند خود را شریك ساختند.

در نیمه دوم برنامه نقش زنان در دعوت همانند مردان در جامعه به شکل نمایشی برای مهمانان تقدیم گردید.
و در ادامه ( نقش زنان در عرصهٔ دعوت ) عنوانی‌ بود که توسط مسئول عمومی بخش خواهران استاد جامی بحث گردید.
در جریان برنامه ترانه های زیبا و دلنشین توسط خواهران برای زیبایی هر چه بیشتر برنامه اجراء گردید.
برنامه فوق ساعت ۰۳:۳۰ بعد از ظهر با دعائیه جامع به پایان رسید .

همچنان نمایشگاه کتابی که توسط خواهران راه اندازی گردیده بود مورد استقبال و استفاده مهمانان گرانقدر قرار گرفت.

جمع کثیری از خواهران در برنامه اشتراك کرده و از فیوضات معنوی آن بهره مند گردیدند.DSC_2973

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا