پیام تبریکی بخش خواهران به مناسبت عید سعید فطر

نويسنده : مسعوده جامی
مسؤول عمومی بخش خواهران جمعیت اصلاح

سرور و شادمانی عید
{قُلْ بِفَضْلِ اللَّهِ وَبِرَحْمَتِهِ فَبِذَلِكَ فَلْيَفْرَحُوا هُوَ خَيْرٌ مِمَّا يَجْمَعُونَ} [يونس: ۵۸]
{بگو: به فضل و رحمت خدا – به همين [نه چيز ديگري]- بايد مردمان شادمان شوند. اين بهتر از چيزهائي است كه [از حطام دنيا] گرد مي‌آورند [و روي همديگر مي گذارند]}.
به راستی شادی و خوشی‌های عید تحفه‌ای از جانب الله است برای تمام کسانی که ماهی را با صیام و قیام و ترک سخن دروغ و اعمال ناپسند سپری نمودند و اینک در انتهای این تلاش عبادی خویش فضل و رحمت الله را بر خود کامل می‌بینند و مسروراند از توفیق عبادتی که پروردگار نصیب‌شان کرده است.
خوشی‌های عید از آن کسانی است که با روزه بر صبر و استقامت‌شان در مسیر دین افزودند و توشه‌ای از عمل صالح و انگیزة خیر برای سال پیش‌روی خویش اندوختند. تا باشد که در مصاف بی‌وقفة حق و باطل یکی از سنگرداران مقاوم و بیدار اسلام باشند و نگذارند از ناحیة ایشان بر دین و امت اسلامی آسیبی وارد شود.
شادمانی‌های عید برای آنانی است که در زندگی خویش حقیقت‌ها را یافته‌اند و میزان سنجش دست‌آوردهای‌شان موزون گشته و به خوبی می‌دانند موفقیت و خیر آنچیزی است که الله را راضی می‌نماید، آنانی که برای هر موضوعی جایگاه واقعی‌ و اهمیت درخورش را می‌دهند و به همین دلیل چه بسا چشمان حیرت‌زدة مردم را متوجه خویش می‌سازند که چرا تا به این اندازه بر خود رنج و تعب را روا می‌دارد در حالیکه چیزی از دنیا را نصیب نمی‌شود؟!
این ایام پرمیمنت نعمتی است از جانب الله برای مؤمنان، پس بر تمامی ملت مسلمان افغانستان مبارک باشد، ملتی که از مدتی است در چنگال اختلافات گرفتار شده و همچون دردی جانکاه هستی‌اش را در بر گرفته است. در این ایام نیز همانگونه که در طول ماه مبارک رمضان دست به دعا بودیم از الله می‌خواهیم تا سایة شوم این مصیبت‌ها را نابود سازد تا در پرتو نعمت اسلام کشوری داشته باشیم آرام و آباد.
الله اکبر … الله اکبر… لااله الا الله… الله اکبر و لله الحمد.

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا